Menu

Πώς Web Design Επιπτώσεις Μάρκετινγκ Περιεχόμενο

04/04/2018 Adonis 0 Comment

Το σχέδιο που μια εταιρεία επιλέγει επιπτώσεις πώς ένας δυνητικός καταναλωτής αντιλαμβάνεται τους. Από την επιλογή χρώματος για το στυλ, τα διαφορετικά στοιχεία που προσθέτουν επάνω για να δημιουργήσετε μια πρώτη εντύπωση.

Αυτό σημαίνει ότι η κακή σχεδίαση ή την έλλειψη σχεδιασμού μπορεί να έχουν οι πιθανοί πελάτες το κλείσιμο του προγράμματος περιήγησης και να αναζητούν άλλες επιχειρήσεις. Ως αποτέλεσμα, η εταιρεία σας σχέδιο μπορεί να επηρεάσει διάφορα συστατικά της ψηφιακής σας στρατηγική μάρκετινγκ, και αυτό είναι especailly αλήθεια του περιεχομένου του marketing.

Τι είναι το content marketing?

Content marketing είναι η πρακτική της δημοσίευσης του περιεχομένου που δεν διαφημίζουν το προϊόν μιας εταιρίας ή το εμπορικό σήμα σας, αλλά δημιουργεί ενδιαφέρον σε αυτά τα πράγματα, παρέχοντας τις σχετικές και χρήσιμες πληροφορίες.

Για παράδειγμα, η Home Depot έχει ένα ολόκληρο τμήμα στο site αφιερωμένο στην DIY έργα και ιδέες, που δημοσιεύουν οδηγούς και tutorials για να βοηθήσει τους ιδιοκτήτες σπιτιού κάνουν απλές επισκευές τον εαυτό τους, αντί να προσλάβετε έναν εργολάβο ή άλλο επαγγελματία.

Παρέχει ιδιοκτήτες ακινήτων με τις πληροφορίες που απαιτούνται για να κάνει τις επισκευές μόνοι τους, και είναι κατανεμημένες σε διάφορα δωμάτια του σπιτιού και κατηγοριοποιούνται από τους τύπους βελτίωση, όπως τα ηλεκτρικά και τα υδραυλικά.

web index

Παρόλο που οι οδηγοί αυτοί δεν είναι απλή διαφημίσεις, οι επισκέπτες που διαβάζουν τους είναι web index πιθανό περισσότερο διατεθειμένοι να αγοράσουν τις απαιτούμενες προμήθειες από την Αποθήκη στο Σπίτι, αντί για έναν ανταγωνιστή. Ο σύλλογος, ο οδηγός και χρήσιμες πληροφορίες – με το Home Depot ανοίγει την πόρτα στην πιθανότητα της πώλησης.

Πώς web design επιπτώσεις μάρκετινγκ περιεχόμενο

Παρόλο που οι οδηγοί αυτοί είναι κυρίως περιεχόμενο, Home Depot είναι το web design επιπτώσεις για το πώς οι χρήστες έχουν πρόσβαση και να διαβάσετε τους.

Προσβασιμότητα

Ένα από τα πιο σημαντικά ζητήματα στο σχεδιασμό περιεχομένου βαρύ site είναι η προσβασιμότητα. Αν δημοσιεύσει ενημερωτικό περιεχόμενο για το site σας, θα πρέπει να είναι εύκολο web index να βρείτε και να διαβάσετε. Πλοήγησης σας θα πρέπει να επιτρέπουν στους χρήστες να βρουν τις πληροφορίες που θέλουν, χωρίς να κάνετε κλικ μέσα από τις σελίδες άσχετο περιεχόμενο.

Εάν ένας επισκέπτης έχει να σκάψει μέσα από τη σελίδα μετά από τη σελίδα για να πάρετε τις πληροφορίες που αναζητάτε, θα είναι πιθανό να τα παρατήσει και να επισκεφθείτε μια άλλη ιστοσελίδα, αντί. Δημιουργώντας μια απλή πλοήγηση ρύθμιση με το μενού drop-down επιλογές που είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βοηθήσει τους επισκέπτες να βρουν αυτό που αναζητούν και να έχετε πρόσβαση γρήγορα.

Εμφάνιση

Οι επισκέπτες θα κάνουν κρίσεις σχετικά με την ποιότητα και την αξιοπιστία του περιεχομένου σας με βάση το πόσο επαγγελματική φαίνεται το site σας. Ακόμη και αν το περιεχόμενό σας είναι εύκολο να βρεθεί, το σχέδιο μπορεί να μετατρέψει τους ανθρώπους μακριά.

Αν το site σας φαίνεται παλιό ή είναι οπτικά ελκυστικά, οι χρήστες μπορεί να είναι διστακτικοί να θεωρώ πολύτιμο πόρο. Θα πρέπει να έχετε ένα καθαρό σχεδιασμό που απεικονίζει τον επαγγελματισμό σας, και δίνει στους επισκέπτες την εμπιστοσύνη ότι web index μπορούν να εμπιστεύονται τις συμβουλές σας.

Αναγνωσιμότητα

Μαζί με τη συνολική εμφάνιση της ιστοσελίδας σας, το κείμενό σας θα πρέπει να είναι οπτικά ελκυστικό και εύκολο να το διαβάσετε. Πάρα πολλές γραμματοσειρές μπορεί να είναι συντριπτική και αντιεπαγγελματικό, και μπορείτε συνήθως να επιμείνουμε σε μια γραμματοσειρά για τίτλους και άλλο για το σώμα αντίγραφο.

Επιλέγοντας το σωστό γραμματοσειρές και τα χρώματα είναι απαραίτητη για να βοηθήσει τους επισκέπτες σας να διαβάσει και να κατανοήσει το περιεχόμενό σας. Μπορείτε να δημοσιεύσετε το πιο χρήσιμο περιεχόμενο που είναι διαθέσιμο για ένα συγκεκριμένο θέμα, αλλά αν το χρώμα της γραμματοσειράς είναι πολύ παρόμοιο με το ιστορικό σας, οι επισκέπτες σας μπορεί να μην μπει καν στον κόπο να το διαβάσετε.

Το σώμα σας αντίγραφο, επίσης, πρέπει να είναι καθαρό και αρκετά μεγάλη για να διαβαστεί χωρίς αγώνα. Τα στοιχεία αυτά όλα φαίνεται ασήμαντο, αλλά μπορεί να έχουν σημαντικό αντίκτυπο για το πόσο αποτελεσματική σας στρατηγική μάρκετινγκ περιεχόμενο είναι με τους πιθανούς πελάτες.

Κατανόηση

Πολλοί άνθρωποι είναι οπτικοί τύποι, και πρέπει γραφικά και φωτογραφίες για να καταλάβετε πλήρως τα νέα θέματα και πληροφορίες. Αυτό σημαίνει ότι είναι απαραίτητο να περιλαμβάνουν γραφικά με όλο το περιεχόμενό σας.

Για παράδειγμα, ένα δημοφιλές είδος των online περιεχόμενο σήμερα είναι γρήγορη μαγείρεμα βίντεο με οδηγίες και συστατικά για μια απλή συνταγή.